Sunday 27 January 2013

sketsa pendek : kisah anak derhaka

salamun alaik..
ok, untuk update terbaru nie aku tukar dari bentuk tulisan kepada video (walaupun aku tangah menulis sekarang ni.. =.=")

sekadar perincian tentang video ini:
kami buat video ni masa nak buat persembahan untuk majlis penutup kem tahfiz dan imam muda/ustazah pilihan, satu kem yang aku join sebagai seorang fasilitator..
kem yang sangat menarik dan mantop,
maaf terlupa nak share tentang program tu..
insyaAllah kalau ada kelapangan akan aku cuba2 untuk sharing.

ok, tentang video ni, kisah penderhakaan seorang anak terhadap ibunya, idea asal dikutip dari pentomin kat sekolah abang aku dulu..

dah2, taknak banyak cakap, enjoy the show, 
nak tengok,klik sini..

jangan lupa subscribe ek..

nantikan kemunculan video dari team fasi pulak.. ^_^

No comments: